mandag, august 06, 2007

Tagged

Jeg er blevet tagged af Jane. En sjov lille leg hvor jeg skal nævne 8 ting om mig selv.

1. Jeg kan uden problemer dele 200g Marabou chokolade med mig selv!!!!!!

2. I 2006 tabte jeg 14kg, udelukkende ved at erstatte rødvin, cola, chokolade og slik med
danskvand, frugt og grønt!!!!!

3. Jeg kan ikke fordrage at sove i farvet sengetøj!!!

4. Jeg kalder min vaskemaskine for Lykkehjulet - der er gevinst hver gang!!!!

5. Min yndlingsfarve er rød!!

6. Jeg drikker whisky der er røget i smagen og lagret på sherryfade!!!!

7. Jeg er frygteligt talblind, og kan ikke se logikken i tal!!

8. Min familie er min karriere!!!

Denne lille leg har været vidt omkring, men har den ikke været forbi dig, så tag den til dig. Skriv evt en kommentar her, så linker jeg til dig i et senere indlæg - god fornøjelse :-)

Ingen kommentarer: