søndag, september 23, 2007

Succes


Så lykkedes det :-) Blaze er færdig (igen) og denne gang passer den. Jeg er så tilpas og tilfreds.
Det har taget næsten et år fra start til slut, men det har været hele turen værd.


Jeg har strikket på p4, str. XL men længden til ærmegab som en small, det der med at få bagen fremhævet i strik er altså ikke lige mig. Jeg har også strikket stykket fra ærmegab til halsindtagninger 3cm kortere, til gengæld har jeg så strikket indtagningsstykket på p3 og fulgt vejledningen for den største størrelse. Det giver lidt flere indtagninger i halsen og den sidder lidt tættere på skuldrene, og da jeg har en tendens til hængende runde skuldre skal den ikke være for løs.


Jeg er kort sagt "SELVFED"!!!!!!!!!

Tilføjelse 24. september: Trøjen vejer 650g og jeg glemte at nævne de lange ærmer - i min verden strikker man altså ikke en kortærmet på p4 eller derover.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej, den tröjan vill jag oxå sticka, jag har printat ut den, vilket garn har du stickat i o vilket nr på stickorna?
du har verkligen stickat den fint, jag vill oxå ha lite längre tröjor, över magen, får jag skriva till dej om jag får problem med den?