fredag, september 23, 2005

Eufori



Tænk at jeg sad her i går og var helt mismodig;-))
I dag har jeg været helt euforisk, næsten som nyforelsket *hihi*!!!
Jeg er blevet optaget som "webstrikker", og der er kommentarer på min blog, hvad kan man mere ønske sig!?!

Jeg skrev i går om den famøse sweater til Johannes med de alt for lange ærmer. I går aftes trævlede jeg dem op, så der var 20 cm strikket tilbage. I dag har jeg så målt Johannes arm indtil flere gange, målt på en trøje der passer, læst opskrift igen og igen, og nåede så frem til, at jeg strikker ærmerne 10 cm kortere, og så er de vist stadig i overkanten, og så må jeg se hvordan det ser ud!!!!!

Nu har jeg så endelig fået taget et billede af den, minus ærmer!!
Den er strikket i noget garn fra Bilka der hedder Superwash Multi, og jeg synes faktisk at det er ret fedt.

Hey, jeg er da en rigtig haj til det her i dag;-)))
Billedet er det første jeg nogensinde selv har hentet fra kameraet over i computeren. Og mine kolleger kalder mig "IT-mongol";-)))

Ingen kommentarer: