onsdag, oktober 12, 2005

Hvor blev ugerne af?

Hold da op tiden går stærkt og jeg når ingen ting! Det er så som så med strikketøjet (derfor heller ingen billeder), Den melerede til Johannes mangler bare knapperne, den lille sag fra sidste post er afleveret (det blev til små træknapper), jeg er lige begyndt på forstykket til Niels Peders Star Wars trøje, men vi kan ikke rigtigt finde ud af (læs blive enige om) farverne til Skywalkers tøj. I sidste uge var jeg på seminar i 2 dage, der blev det dog til en enkelt djævlehue.

Men heldigvis har diverse bloggere og webstrikkere vist mig lyset;-) Har du ikke tid til at strikke, så sørg i det mindste for, at lageret ikke forsvinder af sig selv!!!! Så jeg har i dag bestilt kauni og ugle strømpegarn hos Marianne. Kauni skal bruges til en poncho og strømpegarnet bliver afleveret hos min Mor, så hun kan strikke mig et par sokker (jeg elsker hjemmestrikkede sokker, men hader at strikke dem)!!!

Så må jeg da ikke glemme alle de quinder der var samlet i Silkeborg i weekenden. Hvor ville jeg gerne have været med, men søsterens bryllup var trods alt en smule vigtigere!!! Men til næste år der VIL jeg med;-))
Tænk at kunne tilbringe en hel weekend med strikketøjet, uden at skulle dele opmærksomheden mellem det og familien, det glæder jeg mig til!!!!!!

Ingen kommentarer: