lørdag, oktober 29, 2005

Mariehønen Evigglad


Se lige - er den ikke fin!?!

Det tog kun et par timer at strikke den, så nu skal den syes sammen og vanterne skal strikkes. Jeg regner med, at vanterne kun skal strikkes af en tråd, ellers bliver de for tykke.

Så er jeg også kommet et stykke op ad forstykket på denne http://www.yarnmarket.com/yarn/Crystal_Palace_Free-Mikado_Lace_Panel_Top_Free-1767.html, jeg strikker den i dette garn http://www.garnlageret-aarhus.dk/images/vare/25.jpg, den lyserøde!!!!

Jeg har altså noget med gratis opskrifter på nettet, måske er det fordi det er nemmere at finde end skal ud at lede efter i butikkerne?! På nettet kan jeg surfe når der lige er 5 minutters ro i huset, men det er altså knap så nemt at få lov til at forlade huset uden mand og børn, bare fordi man lige skal finde en model til næste fiberprojekt;-))

Nu kalder Star Wars trøjen til Niels Peder - jeg mangler et halvt forstykke - og så et krus the. Er det ikke den bedste måde at fordrive tiden en søvnig efterårslørdag;-)))))

Ingen kommentarer: