søndag, september 24, 2006

Fiasko vendt til succes


For et par måneder siden begyndte jeg på en top af dette garn men den blev alt for stor. Jeg strikkede så en ny i en mere passende størrelse, alt imens jeg skumlede over den første model!!!
Pludselig kom jeg i tanke om, at jeg har en veninde, der måske kunne passe den - og det kunne hun *S*.
Så her er det færdige resultat:
Jeg er meget tilfreds, og det er modtageren heldigvis også :-)
De brune kanter er hæklet af HP merceriseret bomuld.
For at det så ikke skal være for nemt, så sjuskede jeg med sammensyningen af min egen, så lige pludselig blev fiasko og succes vendt på hovedet - hmpff - men jeg skal nok få den ordnet!!!!!

For lige af runde mit sidste indlæg af, så har jeg informeret institutionen, og de vil være ekstra opmærksom på børnene. Og Bettina, jeg har klar over indberettelsespligten, men min moster er ikke ansat i vores kommune. Jeg håber bare, at jeg sammen med institutionen kan gøre lidt for børnene.

Ingen kommentarer: