onsdag, januar 10, 2007

Jeg er ved at gå helt i huerne!!!!!!



Det startede som et lagernedbringelses-projekt i juleferien. Men pludselig greb det om sig, og nu har jeg strikket 3 huer af garn fra lageret, indkøbt garn og strikket 4 huer til naboer/vennepar, startet på nr. 5 til en veninde, købt garn til nr. 6 til en anden veninde, og skal købe garn til to modeller til mig selv.


Modellerne er Mary-huen (øverste billede), ribhue (nederste billede) og peruhue. Jeg overvejer noget lignende denne til mig selv.


Den jeg har på pindene lige nu skal følges op med et tørklæde af hæklede blomster.
Ellers går det fremad med Blaze, jeg er ved ærmegabene nu og skal igang med ærmerne. Jeg håber, at det går hurtigere med ærmerne, så den snart kan blive taget i brug.
"Redaktionen beder læserne se bort fra alt andet i billedet end huen". ;-)
Forsinket Glædelig Jul og Godt Nytår til alle.




Ingen kommentarer: