onsdag, februar 14, 2007

Vinterferie

Findes der noget bedre end en uges ferie sammen med sine børn?!

De har haft legekammerater på besøg, været på besøg ved andre legekammerater. Mandag var Johannes ved Hald ruin og lede efter spøgelser. Han er sikker på, at han så nogle!!!! I går var hele familien i biografen og se "Arthur og Minimoyserne". Den kan varmt anbefales, men ha lige en hånd klar til de mindste. I dag har begge drenge igen leget med kammerater, og jeg har været til tøsesladder ved en veninde et par timer - herligt.

Der har også været tid til strikketøjet. Fredag eftermiddag slog jeg op til Vivians "oppefra og ned raglan", og i formiddags hæftede jeg enderne. Jeg forstår nu til fulde den udbredte brug af opskriften, for det er da en genial model!!!! Jeg har strikket i Opal Mariehøne, str. 2 år, med ældste niece, Caroline, i tankerne. Skulle den ikke falde i god jord der, er der flere små prinsesser i den nærmeste omgangskreds. Garnet er fra lageret, og jeg har forbrugt 127g.

Til trods for det meget disede vejr, lykkedes det mig at tage et billede af trøjen, skødesløst henslængt i den store rhododendron.

Ingen kommentarer: