tirsdag, februar 06, 2007

Færdige projekter

Badeværelsesmåtten er færdig - lettere forsinket! Jeg er ganske godt tilfreds.

Fakta:
6 nøgler Regatta bomuld, strikket dobbelt på P7.
80 masker, 6 ret pinde, start og slut hver pind med 3 ret, alle andre masker 2vr 2r.


Den skal lige blokkes let, men der er absolut basis for flere :-)

Disse pulsvarmere er strikket af det blødeste merinould, opskriften er fra Drops. De er afleveret til veninden, og hun er super glad. Snoren omkring er alt hvad der var tilbage af nøglet!!!!!


Denne yndige hue købte jeg garn og opskrift til da jeg var med på strikkefestival.
Opskriften er fra Mayflower og garnet er Vital fra Hjertegarn. Det brune er en rest merceriseret bomuld fra HP.
Huen er til min yngste niece.

Jeg er stadig igang med Blaze, det går stille men sikkert fremad!! Tror dog ikke den bliver færdig til denne vinter (eller hvad vi nu skal kalde årstiden)!!
Og så er der jo lige alle de projekter der kommer ind fra sidelinien, vi nævner i flæng:
Endnu en hue til en af veninderne.
Pulsvarmere til 2 veninder.
Og ikke mindst - reduktion af lager. Jeg forsøger at finde opskrifter der passer, de bliver så lagt ved garnet, så jeg kan tage et projekt frem uden at skulle lede efter opskriften. Jeg tror det er en god måde at gøre det på, men igen - ingen regler uden undtagelser ;-)

Ingen kommentarer: