fredag, november 23, 2007

Hjemmedag

Drengene og jeg er hjemme idag. Niels Peder lyder som en sælhund, snottet står ud af ham og halsen er som sandpapir.
Normalt kan jeg ringe til mine forældre og få hjælp, men de skal have både drengene og mine niecer i eftermiddag, så vi hygger med en hjemmedag.
Lige nu spiller de computer og playstation ovenpå. Jeg sidder ved spisebordet med gulerodsbolle, juice og kaffe. Min Diva ligger ved siden af, jeg mangler fem striber, så er jeg ved ærmegabet. Når jeg er færdig med at skrive her får den lige et par omgange.

Bedstevennernes søn kom hjem fra hospitalet efter 24 timer. De fandt ikke ud af hvad det var, men fik dog udelukket en masse. Så lidt klogere blev de da.

Kan I alle have en dejlig fredag - solen skinne her i det midtjyske og det kan jeg godt li :-)

1 kommentar:

Jane sagde ...

God bedring til sønnen og god weekend til jer allesammen.
Kh Jane