torsdag, januar 10, 2008

Lige om lidt

sætter jeg mig i bilen, kører nordpå, væk fra det regnfulde mørke Jylland, til Norefjell i Norge. Ligesom sidste år, skal vi på voksentur - 10 voksne hvoraf de 9 står på ski, og jeg ligger på sofa med en god bog og strikketøjet.

Jordana Paige tasken er pakket med garn til vanter, hue og firkanter til GAAA-tæppet, som jeg ikke har rørt hele 2007. I år skal det være færdig, og jeg er ca. halvvejs!!

Harry Potter og Dødsregalierne er pakket. Jeg føler mig helt syndig, for det er Niels Peders godnatlæsningsbog som jeg har hugget!!! Men den er så spændende, at jeg bare må læse "foran".

Drengene er hos Mormor og Morfar. Det bedste sted at blive passet, der er computer, tv, film, brætspil, kortspil og ikke mindst Morfars Märklin-tog på spisebordet i stuen.

Ham Morfar er guld, håber jeg bliver lige så god en Farmor.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Anne
Rigtig god tur, jeg er kun lidt misundelig ;-)

Mange hilsner
Sonja L

Anonym sagde ...

Rigtig god tur. Jeg glæder mig til at indtage de svenske fjelde sammen med mand og børn....

Vivian sagde ...

Uha det lyder som en god ferie - til trods for det 'manglende' skiløb ;-)

Sådan en togbane havde min lillebror og mig (men nok mest min lillebror) i kælderen da vi var børn - det var det rene eventyr!!

God ferie ønskes du af Vivian