tirsdag, november 02, 2010

Den lunkne succes

Æv, hulk, tud...

Miyake er af pindene, men jeg er ikke tilfreds :-(
Et eller andet er helt galt, den sidder elendigt, så jeg har endnu ikke hæftet enderne. Den ligger bare og skammer sig i posen. Mon den bliver bedre af det?

Det er heller ikke megen opmærksomhed jeg giver min Valmue Eng. Ærmerne er næsten færdige, og nu ligger den og visner i kurven...

Johannes ønskede sig en Kiwi i sort og grå. OK, tænkte jeg, den klarer jeg nemt. Og strikkede forkert i mønsteret...
Så nu ligger den også og venter på at blive strikket 4 pinde baglæns...
Hvor svært kan det være at huske 1 retmaske?

Egentligt burde jeg strikke en barselsgave til en lille pige, der blev født i maj. Men jeg kan ikke finde en opskrift der ringer. Så det stakkels barn må fryse lidt endnu...

Man kan sgi godt få stress af det strikketøj ;-)

Ingen kommentarer: