tirsdag, november 15, 2005

Små kolde fingre - små varme vanter ;-)


Se lige hvad der også er blevet ud af Mariehønegarnet - små fingerløse vanter til Caroline (min niece).


Billedkvaliteten er desværre ikke den bedste, men jeg håber, at det går alligevel!!

Vanterne er strikket uden fingre, så sutten kan fanges - det er altså ikke let for små fingre i vanter at fange sutten, men på denne måde virker det upåklageligt.

Det er forøvrigt med vilje, at vanterne ikke er ens i mønsteret.

Nå - sengen og strikketøjet kalder. Jeg har gået med en halv influenza eller lignende i næsten en måned, så nu har jeg meldt mig syg i håb om, at den så kan forsvinde helt. Seng og strikketøj må da være den bedste kur :-))

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Blog Software Smackdown
An anonymous reader writes "With published numbers saying there are approximately 70,000 new blogs being created each day, and the total number of blogs doubling every 5 months, it's no wonder that everyone and ...
Find out how to buy and sell anything, like things related to highway construction project on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like highway construction project!

Susanne sagde ...

God bedring - husk lidt varme rom- eller rødvinstoddy'er ;-) Kh Susanne i Silkeborg