fredag, december 09, 2005

Status på Star Wars trøjen

Britt har spurgt til Niels Peders Star Wars trøje, så her er lige en status!
Den er faktisk næst på listen over projekter der skal gøres færdig, men jeg skulle lige have djævlehuerne færdig, inden min søster skal på sygehuset til rutineundersøgelse med Caroline, og så sneg der sig lige et lille projekt med høj prioritet ind - hvert år laver jeg en pakkekalender til min svigermor, og en af pakkerne i år er et halstørklæde i naturuld, perlestrikket på p9. Jeg glemte desværre at tage et billede.

Men tilbage til Star Wars trøjen - jeg er snart færdig med at hæfte ender på bagsiden, så skal ærmerne syes i, halsen skal strikkes og lyssværdet skal broderes, jeg var begyndt at strikke det i, men bestemte mig for, at det var nemmere at gøre pænt hvis jeg broderede. Jeg er lidt i tvivl om der skal broderes med sort i farveskiftene?! Forslag modtages gerne!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Den er sørme flot - er der også motiv på bagsiden siden du taler om at hæfte ender der????
Jeg ville ikke brodere mellem farveskriftene med mindre de trænger til at blive trukket lidt sammen.
Mvh Britt