søndag, januar 29, 2006

Kauni poncho

Så fik jeg syet min kauni poncho sammen - men æv bæv den er for stor (eller jeg er for smalskuldret) den glider ned, så nu overvejer jeg at strikke en halskant eller smide den i vaskemaskinen. Indtil jeg får bestemt dens videre skæbne har jeg smidt den tilbage i kurven, så kan den skamme sig kan den!!!!


I går var jeg til mit første strik-in hos Hanne L i Silkeborg. Det var rigtigt hyggeligt og mon ikke jeg bliver en af stamdeltagerne :-)
Der fik jeg så også lige startet på noget nyt (igen) - et sjal i Kvickly's mohair - den røde - jeg strikker 5-6 retriller, næste retpind slår jeg to gange om pinden i hver maske osv. Efter sjette række "lygtepæle" (det hed de lange masker da jeg var barn) skiftede jeg til et nr. grovere pind - jeg startede på pind 3, så det er dejligt vamset at mærke på.

Ingen kommentarer: