fredag, april 04, 2008

Jeg vil ha -

Solskin vil jeg ha!!!
Sol i haven, sol i sindet, sol i smilet, sol i mine børns øjne, sol i min mands ansigt - kort sagt sol i livet!! Og jeg skal nok få det, har det vel egentligt allerede, men hverdagen har været lidt svær og træg.
Influenza, trætte børn, en rejsende mand/far og et energiniveau der bare ikke står mål med hverdagens krav. Men jeg skal sgu nok komme efter det:-)
Denne weekend kommer til at trække lidt tænder ud. Vi skal ha fundet stien tilbage til familiens vej. Børnene skal elskes, nusses og stryges med hårene, alt imens vi forældre får opfrisket og revideret vores værdier som familie, ægtepar og elskende.
Der blev taget lidt hul på det i går aftes over et glas rødvin, men det er sgu svært at snakke sig igennem familie- og ægteskabslivet, når der er følelser iblandet!!
Men vi fik taget hul på det og dermed er der også allerede sol og lettelse i kroppen.
Jeg er fuld af fortrøstning - nogen vil sige naiv - men vi har før været der hvor en "forårsrengøring" har været nødvendig, og jeg smiler faktisk ved tanken om at få fjernet støv og skidt fra vores familie.

Ingen kommentarer: